Thursday 23 June 2011

kerja part-time..

sekarang nie aku bt kerja part time dengan cimb wealth advisors kt paka...kerja aku nie tolong kakak aku jer yg kerja sbgai  perunding kewangan kt sana..sbbnye aku manela pandai bab2 investment2 nie semua...tp aku mmg ade hsrat nk m'dalami kerjaya nie sbb aku rase kerja nie best...slalu p jalan2,xt'ikat dgan punch card ataupon office hour..nk p keje pkul 10 pgi k,2 ptg k..sume boleh..tapi klu nak income lebih,kne rajin la woii...


nie bos kakak aku n mrangkap bos aku jgk la kot..heheh...cntik kn..name die pn.fiona tahir..name pon cntik jer.die sangat bek bagi aku..mesra yg amat..aku yg 1st time jmpe die pon da rase kagum ngan die dngn sft humble die pas2 sllu bagi spport kt org2 bawah die..kt ak pon die bg support jgk..padahl baru 1st jmpe2..mmg baik betul...hehe...mgkin sbb 2 die b'jaya kot..biasenye org yg b'jaya nie die x b'megah2 dgn kjayaan die tapi akan sllu m'dorong org lain supaya b'jaya seiring dgan die...

ok ari nie ak p kt 2 company...tahu2 jelah keje ak nie mmg banyak b'jalan..2 yg best..heheh..ak n kakak ak b'tolak dr rumah dalam kol 8.20 n smpai kt ofis lam pkul 8.30..then kkak ak bleh plak smbag2 ngan kwan2 die smpaila kol 9..bt penat ak j rushing b'siap,ingtkan die ade appoment k ape k yg dtg awal sngt2. 1st ak pegi kt Kompleks Pentadbiran Petrokimia Petronas ngan kakak ak n kwan die name kak ju.. pegi sekejap j coz kkak ak nk ambil salinan ic client die...pas2 direct p DIALOG plak.



kt snila dduk lame skit..ak juz tgok j ape yg kkak n kak ju 2 xplain kt pakcik2 dialog nie..bnyak betul diorg tnye..klu aku ler,cnfirm xleh jwab..haha..fail betul...dalam pkul 3 cm2 baru ktaorg balik...
pas2 snggah mkn rojak aym jap..kakak ak blanje..murah betul rzki ak..hari nie lgsung xkluarkan modal u mkn..hehe.

pas balik snggah ofis coz kkak ak nk sbmit sales..pas2 rehat2 smpai kol 5 then balik umah...

malam nie ak nk kne tdo awal cz esok kne bangun awal nk p kota bharu plak..ade seminar sal score a..smoga murah la rezki ak..aminn...

No comments:

Post a Comment